250 kilogramm Kőröstej-sajt fogyott a világ egyik legnagyobb élelmiszeripari kiállításán
5 nap alatt mintegy 250 kilogramm sajtot fogyasztottak el a látogatók Dubajban a világ egyik legnagyobb élelmiszeripari rendezvényén, a Gulfood kiállításon a Kőröstej csoport standjánál. Február 26. és március 2. között több ezren láthatták a világújdonságnak számító Hajdú gyros sajtot, amit a gyroshoz hasonlóan, nyárson sütnek, 7 kilogrammos tömbökben.
Magyarországot önálló standdal egyedüliként a Kőröstej csoport képviselte Dubajban a Gulfood Show-n, amely a világ vezető, évenként megrendezett gasztronómiai szakkiállítása, 120 ország résztvevőivel. A Kőröstej, amely Magyarország legnagyobb sajtgyártója és egyik legjelentősebb élelmiszer-exportőre, világújdonságot mutatott be a dubaji World Trade Centerben február 26. és március 2. között.
„Az új Hajdú gyros sajthoz hasonló termékkel eddig egyetlen sajtgyártó sem jelentkezett a piacon. Ez az innovatív termék a gyros húsok helyettesítője, ami ráadásul a grillen is ugyanúgy viselkedik, mint a húsok. Semmilyen különleges előkészítést vagy kezelést nem igényel. Alapanyaga az ausztriai sajtolimpián aranyérmet nyert, ma már idehaza is népszerű Hajdú grill sajt. A fejlesztés során ennek receptjét és gyártási technológiáját úgy alakítottuk ki, hogy akár 7 kilogrammos tömbökben is lehessen sütni, függőleges nyárson. Ez a Halloumi típusú sajt hő hatására nem olvad, viszont szépen pirul, íze kellemesen sós” – jellemezte a sajtot Dr. Riad Naboulsi, a Kőröstej csoport tulajdonosa.
A kiállításon a Távol-Kelettől Afrikáig, Amerikától az arab országokig hatalmas érdeklődés mutatkozott a Hajdú sajtok iránt. Sokan felfigyeltek az ugyancsak prémium minőséget képviselő, újdonságnak számító Hajdú üveges krémsajtokra is. 5 nap alatt mintegy ezren kóstolták meg a Kőröstej sajtmintáit. A 80-féle áruból összesen 250 kilogramm fogyott el.
Kapcsolódó cikkeink
KSH: januárban az ipari termelés 3,9 százalékkal mérséklődött
2025 januárjában az ipari termelés volumene 3,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >A beruházás a jó válasz a kihívásokra
Az agráriumban is a beruházás az egyetlen jó válasz a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >