25 pennys, kicsit barna banánokat árul az M&S
A cég célja, hogy csökkentse az élelmiszerhulladékot.
A program lényege, hogy a vásárlók egy kartondoboznyi extra érett banánt vihetnek haza fillérekért, amivel csökkentik az eladatlan élelmiszer mennyiségét.
A M&S eddigi tapasztalatai alapján a vásárlók nagyon jól reagáltak a kezdeményezésre: eddig 6800 ilyen csomagot adtak el, amivel 18 ezer banánt „mentettek meg” a kukába kerüléstől.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Tovább emelkednek a kávéárak, figyelmeztet a Lavazza
Az olasz Lavazza arra figyelmeztet, hogy a kávé ára a…
Tovább olvasom >2024 legmegbízhatóbb márkái között az M&M’s
Az M&M’s felkerült a Morning Consult által összeállított „25 legmegbízhatóbb…
Tovább olvasom >Az OKSZ élelmiszer-kiskereskedő tagvállalatai élen járnak az élelmiszer adományozásban
Az élelmiszer-hulladék csökkentését kiemelt feladatként kezelik a Magyarországon működő nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >