25 éves sikertörténet: negyed évszázados jubileumát ünnepli az INTERSPAR Magyarországon
Úttörőként a SPAR honosította meg Magyarországon a hipermarket formátumot. 25 évvel ezelőtt Győrben nyílt meg az első INTERSPAR, ma már 34 üzlet szolgálja ki a vevői igényeket országszerte. Az üzletformátum sikerét a széles árukínálat, a többletszolgáltatások, a jó megközelíthetőség, a családbarát megoldások és a folyamatos modernizáció alapozta meg.
Az INTERSPAR gazdag és minőségi élelmiszer-választéka, illetve frissáru-kínálata mellett háztartási cikkek, játékok, konyhai cikkek, írószeráruk és textíliák is kaphatók. Az üzletsoroknak köszönhetően pedig egy helyen lehet lebonyolítani a napi és a nagybevásárlást is.
A hipermarketekben több mint 30 ezer árut forgalmaznak, a saját márkás termékek száma pedig közel 3 ezer. Az INTERSPAR-
okban a vegán, bio, laktóz- és gluténmentes termékekkel is folyamatosan bővül a speciális igényű táplálkozáshoz szükséges kínálat. Több áruházban az INTERSPAR to Go frissen előállított meleg- és hidegétel-kínálata is várja a vásárlókat.
A kiskereskedelmi áruházlánc hipermarketjeit javarészt lakóövezetekben, a települések belsőbb kerületeiben építette fel, így az INTERSPAR-ok gyalogosan és tömegközlekedési eszközzel is jól megközelíthetők, az autós vásárlókat pedig több száz ingyenes parkolóhely várja. A gyermekekkel érkező családok számára több hipermarket már játszóteret is biztosít.
A vállalat üzletpolitikájának egyre meghatározóbb eleme a fenntarthatóság. Minden új INTERSPAR-ba környezetbarát és energiatakarékos hőkezelési és világítási technológia kerül beépítésre. A vásárlást az új egységek mindegyikében és a korszerűsített régebbiekben is önkiszolgáló kasszák gyorsítják. Az üzletlánc szakmai partnerével 17 áruházához 33 villamos járműtöltő egységet is telepített.
Az év során az áruházlánc számos izgalmas és extra kedvezményt biztosít, valamint értékes nyereményeket kínáló promócióval örvendezteti meg a vásárlóit, hogy együtt ünnepelhessék a jubileumot. Ennek első állomása a 2020. március 5-ével induló különleges promóció, amely az egész éves születésnapi kampány nyitóakciója. Az INTERSPAR-áruházak vevői legalább 7000 forint értékű vásárlás esetén egy olyan kupont kapnak, amely 5%-os blokkvégösszeg-kedvezményre jogosítja őket, de ha a szerencse melléjük szegődik, ez 10%, 15%, 25%, de akár 50% is lehet. Azaz: ennyivel olcsóbban vásároltak, akár féláron. (X)
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója arra figyelmeztetett egy…
Tovább olvasom >A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy kicsi torma mindenkinek kell
A húsvéti asztalról, a sonka és a tojás mellől nem…
Tovább olvasom >Sonkák az árérzékenység hálójában
Nagyjából a tavalyi számokat és trendeket várják a sonkagyártók az…
Tovább olvasom >