22 százalékkal csökkenti az ALDI a sertéshús árát
Az ALDI ez év elejétől jelentősen csökkentette az üzleteiben kapható friss sertés tőkehús árát. A vállalat továbbra is elkötelezett aziránt, hogy vásárlói számára nem csupán a lehető legmagasabb minőségű, legjobb ár/érték arányú termékeket biztosítsa, hanem a legtöbb árelőnyt adja vevői számára. A 2016-os év elejétől a sertéshús áfája 27%-ról 5%-ra csökkent, így a 22 százalékpontos áfacsökkentés révén a friss sertés tőkehús mintegy 17 százalékkal kerül kevesebbe január 2-ától.
Az ALDI azonban tovább ment, és nem csupán az általános forgalmi adó változásából származó árelőnyt adja tovább vásárlóinak, hanem minden termék bruttó árát 22%-kal csökkentette. Az árcsökkentés ráadásul nem csupán egy termékre, vagy egy rövid akciós értékesítési periódusra vonatkozik: az áruház tervei szerint hosszabb távon is a korábbinál 22 százalékkal olcsóbban juthatnak az ALDI vásárlói az áfacsökkentés által érintett sertés tőkehúshoz. Az ALDI-nál az árcsökkentés összesen 14, kizárólag magyar beszállítóktól származó terméket érint.
A vásárlók rendkívül pozitív mértékben reagáltak az árcsökkentésre már az első néhány hétben, minden sertéshústermék esetében jelentősen nőtt a kereslet. Az ALDI bízik abban, hogy ez a tendencia tartós marad, és minél több magyar család számára lesz a korábbinál is könnyebben elérhető a friss, kiváló minőségű sertéshús.
Kapcsolódó cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >Több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken az ALDI-ban
A vásárlók igényeihez és a piaci környezethez igazodva újabb szakaszához…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >