22 százalékkal csökkenti az ALDI a sertéshús árát
Az ALDI ez év elejétől jelentősen csökkentette az üzleteiben kapható friss sertés tőkehús árát. A vállalat továbbra is elkötelezett aziránt, hogy vásárlói számára nem csupán a lehető legmagasabb minőségű, legjobb ár/érték arányú termékeket biztosítsa, hanem a legtöbb árelőnyt adja vevői számára. A 2016-os év elejétől a sertéshús áfája 27%-ról 5%-ra csökkent, így a 22 százalékpontos áfacsökkentés révén a friss sertés tőkehús mintegy 17 százalékkal kerül kevesebbe január 2-ától.
Az ALDI azonban tovább ment, és nem csupán az általános forgalmi adó változásából származó árelőnyt adja tovább vásárlóinak, hanem minden termék bruttó árát 22%-kal csökkentette. Az árcsökkentés ráadásul nem csupán egy termékre, vagy egy rövid akciós értékesítési periódusra vonatkozik: az áruház tervei szerint hosszabb távon is a korábbinál 22 százalékkal olcsóbban juthatnak az ALDI vásárlói az áfacsökkentés által érintett sertés tőkehúshoz. Az ALDI-nál az árcsökkentés összesen 14, kizárólag magyar beszállítóktól származó terméket érint.
A vásárlók rendkívül pozitív mértékben reagáltak az árcsökkentésre már az első néhány hétben, minden sertéshústermék esetében jelentősen nőtt a kereslet. Az ALDI bízik abban, hogy ez a tendencia tartós marad, és minél több magyar család számára lesz a korábbinál is könnyebben elérhető a friss, kiváló minőségű sertéshús.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >