22 százalékkal csökkenti az ALDI a sertéshús árát
Az ALDI ez év elejétől jelentősen csökkentette az üzleteiben kapható friss sertés tőkehús árát. A vállalat továbbra is elkötelezett aziránt, hogy vásárlói számára nem csupán a lehető legmagasabb minőségű, legjobb ár/érték arányú termékeket biztosítsa, hanem a legtöbb árelőnyt adja vevői számára. A 2016-os év elejétől a sertéshús áfája 27%-ról 5%-ra csökkent, így a 22 százalékpontos áfacsökkentés révén a friss sertés tőkehús mintegy 17 százalékkal kerül kevesebbe január 2-ától.
Az ALDI azonban tovább ment, és nem csupán az általános forgalmi adó változásából származó árelőnyt adja tovább vásárlóinak, hanem minden termék bruttó árát 22%-kal csökkentette. Az árcsökkentés ráadásul nem csupán egy termékre, vagy egy rövid akciós értékesítési periódusra vonatkozik: az áruház tervei szerint hosszabb távon is a korábbinál 22 százalékkal olcsóbban juthatnak az ALDI vásárlói az áfacsökkentés által érintett sertés tőkehúshoz. Az ALDI-nál az árcsökkentés összesen 14, kizárólag magyar beszállítóktól származó terméket érint.
A vásárlók rendkívül pozitív mértékben reagáltak az árcsökkentésre már az első néhány hétben, minden sertéshústermék esetében jelentősen nőtt a kereslet. Az ALDI bízik abban, hogy ez a tendencia tartós marad, és minél több magyar család számára lesz a korábbinál is könnyebben elérhető a friss, kiváló minőségű sertéshús.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Erősödött az élő sertés exportja
A KSH adatai szerint Magyarország élősertés-kivitele 22,7 százalékkal 22,5 ezer…
Tovább olvasom >Új koncepció-üzletet nyitott az ALDI Belgiumban
Új üzletet nyitott az ALDI a Brüsszel közeli Braine-l’Alleud városában,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >