22 százalékkal csökkenti az ALDI a sertéshús árát
Az ALDI ez év elejétől jelentősen csökkentette az üzleteiben kapható friss sertés tőkehús árát. A vállalat továbbra is elkötelezett aziránt, hogy vásárlói számára nem csupán a lehető legmagasabb minőségű, legjobb ár/érték arányú termékeket biztosítsa, hanem a legtöbb árelőnyt adja vevői számára. A 2016-os év elejétől a sertéshús áfája 27%-ról 5%-ra csökkent, így a 22 százalékpontos áfacsökkentés révén a friss sertés tőkehús mintegy 17 százalékkal kerül kevesebbe január 2-ától.
Az ALDI azonban tovább ment, és nem csupán az általános forgalmi adó változásából származó árelőnyt adja tovább vásárlóinak, hanem minden termék bruttó árát 22%-kal csökkentette. Az árcsökkentés ráadásul nem csupán egy termékre, vagy egy rövid akciós értékesítési periódusra vonatkozik: az áruház tervei szerint hosszabb távon is a korábbinál 22 százalékkal olcsóbban juthatnak az ALDI vásárlói az áfacsökkentés által érintett sertés tőkehúshoz. Az ALDI-nál az árcsökkentés összesen 14, kizárólag magyar beszállítóktól származó terméket érint.
A vásárlók rendkívül pozitív mértékben reagáltak az árcsökkentésre már az első néhány hétben, minden sertéshústermék esetében jelentősen nőtt a kereslet. Az ALDI bízik abban, hogy ez a tendencia tartós marad, és minél több magyar család számára lesz a korábbinál is könnyebben elérhető a friss, kiváló minőségű sertéshús.
Kapcsolódó cikkeink
Az alapvető élelmiszerek áfájának öt százalékra csökkentését szorgalmazza a DK
Az alapvető élelmiszerek áfájának öt százalékra csökkentését sürgette keddi online…
Tovább olvasom >Nagymértékű visszaesés az élő sertés külkereskedelmében
A KSH adatai szerint Magyarország élősertés-kivitele 26,9 százalékkal 8,5 ezer…
Tovább olvasom >Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >A szobai ventilátor, a parfüm és a terhességi teszt is jól fogy a Wolton, a rendelések negyede már nem melegételekre érkezik
Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók, ha online vásárlásról van szó:…
Tovább olvasom >