2024-ben 150 millió eurót különít el a Dia promócióra
A spanyol Dia 150 millió eurót különít el promócióra és árleszállításra 2024-ben – jelentette be a vállalat közleményében. Ennek keretében a kiskereskedő heti ajánlatokat tesz majd közzé több mint 200 termék vonatkozásában, melyekre a Club Dia tagok akár 40%-os kedvezményt is kaphatnak.
A Dia a friss árura tervez összpontosítani annak érdekében, hogy a vásárlók a lehető legjobb árat kapják az alapvető cikkek tekintetében. Ezen árkedvezményeken túl a Dia akár 25%-os éves megtakarítást is ígér a Nueva Calidad Dia márkája alatt kapható mintegy 2200 cikkelemre.
A Kantar adatai szerint a Dia saját márkás kínálata, frissáru-választéka és üzletfelújításai olyannyira népszerűek a fogyasztók körében, hogy a kiskereskedő immár Spanyolország ötödik legnagyobb üzletlánca. A vásárlói hűséget díjazó üzletlánc Club Dia programja pedig már 5,5 millió tagot számlál.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >Idén magához térhet a spanyol online élelmiszerpiac
Két év csökkenés után újra növekedésnek indulhat a spanyol online…
Tovább olvasom >Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >