2024-ben 150 millió eurót különít el a Dia promócióra
A spanyol Dia 150 millió eurót különít el promócióra és árleszállításra 2024-ben – jelentette be a vállalat közleményében. Ennek keretében a kiskereskedő heti ajánlatokat tesz majd közzé több mint 200 termék vonatkozásában, melyekre a Club Dia tagok akár 40%-os kedvezményt is kaphatnak.
A Dia a friss árura tervez összpontosítani annak érdekében, hogy a vásárlók a lehető legjobb árat kapják az alapvető cikkek tekintetében. Ezen árkedvezményeken túl a Dia akár 25%-os éves megtakarítást is ígér a Nueva Calidad Dia márkája alatt kapható mintegy 2200 cikkelemre.
A Kantar adatai szerint a Dia saját márkás kínálata, frissáru-választéka és üzletfelújításai olyannyira népszerűek a fogyasztók körében, hogy a kiskereskedő immár Spanyolország ötödik legnagyobb üzletlánca. A vásárlói hűséget díjazó üzletlánc Club Dia programja pedig már 5,5 millió tagot számlál.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Új állateledel-kínálattal jelentkezik a spanyol DIA
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A pénzügyi kockázatok ellenére is elkötelezett maradt a Delivery Hero a spanyol Glovo mellett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Innovatív reklámkampányt indít a spanyol Alcampo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új befektető érkezik a Real Nature Kft.-hez – a stabilitás és a növekedés jegyében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >José Mourinho visszatér a Snickers ikonikus „Nem vagy önmagad, ha éhes vagy” kampányának legújabb epizódjában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Kifli.hu történetének második legerősebb hetét hozta az iskolakezdés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >