2024-ben 150 millió eurót különít el a Dia promócióra
A spanyol Dia 150 millió eurót különít el promócióra és árleszállításra 2024-ben – jelentette be a vállalat közleményében. Ennek keretében a kiskereskedő heti ajánlatokat tesz majd közzé több mint 200 termék vonatkozásában, melyekre a Club Dia tagok akár 40%-os kedvezményt is kaphatnak.
A Dia a friss árura tervez összpontosítani annak érdekében, hogy a vásárlók a lehető legjobb árat kapják az alapvető cikkek tekintetében. Ezen árkedvezményeken túl a Dia akár 25%-os éves megtakarítást is ígér a Nueva Calidad Dia márkája alatt kapható mintegy 2200 cikkelemre.
A Kantar adatai szerint a Dia saját márkás kínálata, frissáru-választéka és üzletfelújításai olyannyira népszerűek a fogyasztók körében, hogy a kiskereskedő immár Spanyolország ötödik legnagyobb üzletlánca. A vásárlói hűséget díjazó üzletlánc Club Dia programja pedig már 5,5 millió tagot számlál.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >Spanyolországban hathavi mélypontra lassult az infláció áprilisban
Spanyolországban a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >