2024-ben 150 millió eurót különít el a Dia promócióra
A spanyol Dia 150 millió eurót különít el promócióra és árleszállításra 2024-ben – jelentette be a vállalat közleményében. Ennek keretében a kiskereskedő heti ajánlatokat tesz majd közzé több mint 200 termék vonatkozásában, melyekre a Club Dia tagok akár 40%-os kedvezményt is kaphatnak.
A Dia a friss árura tervez összpontosítani annak érdekében, hogy a vásárlók a lehető legjobb árat kapják az alapvető cikkek tekintetében. Ezen árkedvezményeken túl a Dia akár 25%-os éves megtakarítást is ígér a Nueva Calidad Dia márkája alatt kapható mintegy 2200 cikkelemre.
A Kantar adatai szerint a Dia saját márkás kínálata, frissáru-választéka és üzletfelújításai olyannyira népszerűek a fogyasztók körében, hogy a kiskereskedő immár Spanyolország ötödik legnagyobb üzletlánca. A vásárlói hűséget díjazó üzletlánc Club Dia programja pedig már 5,5 millió tagot számlál.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Személyre szabott AI vásárlóasszisztenst vezet be a Mercadona
Mostantól személyre szabott AI alapú vásárlóasszisztens, a MercadonIA könnyíti meg…
Tovább olvasom >Kivonul a Carrefour Ománból
Közel három évtizednyi működés után kivonul a Carrefour Ománból –…
Tovább olvasom >Közel 5 milliárd euróval járul hozzá a spanyol gazdasághoz a Heineken
A Heineken 2023-ban 4,84 milliárd euróval járult hozzá a spanyol…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >