2023-ra a top online élelmiszer-kereskedelmi piac közül 4 európai lesz
A 10 vezető globális online élelmiszer-kereskedelmi piac közösen majdnem 200 milliárd eurót termel majd 2023-ra, 20%-os éves fejlődéssel számolva. Közülük 4 európai. Az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország és Spanyolország lesz várhatóan a legnagyobb forgalmú piac Európában.
Az IGD kutatása szerint a következő 5 évben Kínának 31%-os lesz az éves növekedési rátája, és 3,8%-ról 11,2%-ra nő majd az online élelmiszer-kereskedelmi piaci részesedése. Így a kínai piac ugyanolyan mértékben nő majd, mint az idei évben a 10 vezető ország piaca összesen. //
Kapcsolódó cikkeink
Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >K&H: sokan még mindig nem néznek körül a kötelezőknél
Bár a középkorú autósok többsége nyitott a legjobb ajánlatok felkutatására,…
Tovább olvasom >Új vásárlói trendek: influenszerekre és a közösségi médiára támaszkodunk
Nemcsak a közösségi platformoknak jut minden eddiginél nagyobb szerep a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >