2010-ben majdnem duplázott a Tchibo
Kis híján kétszeresére nőtt tavaly a Tchibo adózás előtti eredménye az átszervezési programnak köszönhetően.
A német kávéforgalmazó csoport 288 millió euró adózás előtti nyereséget ért el az előző évi 148 milliót követően. A bevétel 8 százalékkal, 3,4 milliárd euróra nőtt. Azt tervezik, hogy a külföldi érdekeltségek részesedése középtávon 30 százalékra nő a mai 22-ről.
A Tchibo arra számít, hogy idei nyeresége kisebb lesz a tavalyinál a kávé drágulása és a szállítási költségek emelkedése miatt – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >