2010-ben majdnem duplázott a Tchibo
Kis híján kétszeresére nőtt tavaly a Tchibo adózás előtti eredménye az átszervezési programnak köszönhetően.
A német kávéforgalmazó csoport 288 millió euró adózás előtti nyereséget ért el az előző évi 148 milliót követően. A bevétel 8 százalékkal, 3,4 milliárd euróra nőtt. Azt tervezik, hogy a külföldi érdekeltségek részesedése középtávon 30 százalékra nő a mai 22-ről.
A Tchibo arra számít, hogy idei nyeresége kisebb lesz a tavalyinál a kávé drágulása és a szállítási költségek emelkedése miatt – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >