2010-ben majdnem duplázott a Tchibo
Kis híján kétszeresére nőtt tavaly a Tchibo adózás előtti eredménye az átszervezési programnak köszönhetően.
A német kávéforgalmazó csoport 288 millió euró adózás előtti nyereséget ért el az előző évi 148 milliót követően. A bevétel 8 százalékkal, 3,4 milliárd euróra nőtt. Azt tervezik, hogy a külföldi érdekeltségek részesedése középtávon 30 százalékra nő a mai 22-ről.
A Tchibo arra számít, hogy idei nyeresége kisebb lesz a tavalyinál a kávé drágulása és a szállítási költségek emelkedése miatt – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >