2009-ben csökkent a METRO forgalma
Tavaly mérséklődött a német METRO csoport bevétele, elsősorban a valutaárfolyamok alakulásának negatív hatásai miatt. A cég előzetes adatai alapján a bevétel 3,6 százalékkal, 65,5 milliárd euróra csökkent.
A ThomsonReuters elemzői szerint az üzemi eredmény 14 százalékkal, 1,9 milliárd euróra esett vissza a múlt évben. A világ harmadik legnagyobb kereskedelmi lánca agresszív terjeszkedésbe kezd Kelet-Európában és Ázsiában, hogy ellensúlyozza az „érettebb” piacokon bekövetkezett hanyatlást – közli a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >