2009-ben csökkent a METRO forgalma
Tavaly mérséklődött a német METRO csoport bevétele, elsősorban a valutaárfolyamok alakulásának negatív hatásai miatt. A cég előzetes adatai alapján a bevétel 3,6 százalékkal, 65,5 milliárd euróra csökkent.
A ThomsonReuters elemzői szerint az üzemi eredmény 14 százalékkal, 1,9 milliárd euróra esett vissza a múlt évben. A világ harmadik legnagyobb kereskedelmi lánca agresszív terjeszkedésbe kezd Kelet-Európában és Ázsiában, hogy ellensúlyozza az „érettebb” piacokon bekövetkezett hanyatlást – közli a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >