2009-ben csökkent a METRO forgalma
Tavaly mérséklődött a német METRO csoport bevétele, elsősorban a valutaárfolyamok alakulásának negatív hatásai miatt. A cég előzetes adatai alapján a bevétel 3,6 százalékkal, 65,5 milliárd euróra csökkent.
A ThomsonReuters elemzői szerint az üzemi eredmény 14 százalékkal, 1,9 milliárd euróra esett vissza a múlt évben. A világ harmadik legnagyobb kereskedelmi lánca agresszív terjeszkedésbe kezd Kelet-Európában és Ázsiában, hogy ellensúlyozza az „érettebb” piacokon bekövetkezett hanyatlást – közli a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >