2007 a sikerek és stratégiai döntések éve volt
Az iparágban és a gazdaságban tapasztalható folyamatok ellenére a SIÓ-Eckes Kft. számára 2007 számos sikert hozott – mondta Fazekas Endre, a SIÓ-Eckes Kft. ügyvezető igazgatója gondolatai között az immár befejezett 2007-es évről folytatott beszélgetésen. A SIÓ-Eckes Kft. stabilan tartja piacvezető pozícióját, a teljes évet tekintve értékbeli piaci részesedése 25,7 százalék. A cég vállalati szintű piacrésze 1 százalékponttal nőtt éves viszonylatban, míg ez 2007/2006. december viszonylatában +1,3 százalék. A márkái is erősödtek: a SIÓ +1,8, a hohes C +0,2 százalékos mértékben.
A SIÓ Prémium sikeresebb, mint a granini volt, amelyet 2007-től nem forgalmaz a SIÓ-Eckes Kft. Így ennek a stratégiai döntésnek az eredményeként a prémium gyümölcslevek szegmensében a SIÓ márka minden korábbi eredményét felülmúlta.
Az új portfólióstratégia másik fontos eleme a SIÓ fresh & fruit család piaci bevezetése volt.
A tavaly 30 éves SIÓ márka ünnepi aktivitásaival a legkülönbözőbb területeken találkozhattak a fogyasztók. A hohes C pedig már 11 különböző ízben található meg a polcokon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >