2007 a sikerek és stratégiai döntések éve volt
Az iparágban és a gazdaságban tapasztalható folyamatok ellenére a SIÓ-Eckes Kft. számára 2007 számos sikert hozott – mondta Fazekas Endre, a SIÓ-Eckes Kft. ügyvezető igazgatója gondolatai között az immár befejezett 2007-es évről folytatott beszélgetésen. A SIÓ-Eckes Kft. stabilan tartja piacvezető pozícióját, a teljes évet tekintve értékbeli piaci részesedése 25,7 százalék. A cég vállalati szintű piacrésze 1 százalékponttal nőtt éves viszonylatban, míg ez 2007/2006. december viszonylatában +1,3 százalék. A márkái is erősödtek: a SIÓ +1,8, a hohes C +0,2 százalékos mértékben.
A SIÓ Prémium sikeresebb, mint a granini volt, amelyet 2007-től nem forgalmaz a SIÓ-Eckes Kft. Így ennek a stratégiai döntésnek az eredményeként a prémium gyümölcslevek szegmensében a SIÓ márka minden korábbi eredményét felülmúlta.
Az új portfólióstratégia másik fontos eleme a SIÓ fresh & fruit család piaci bevezetése volt.
A tavaly 30 éves SIÓ márka ünnepi aktivitásaival a legkülönbözőbb területeken találkozhattak a fogyasztók. A hohes C pedig már 11 különböző ízben található meg a polcokon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >