20 százalékos nyereségnövekedés a SABMillernél
A dél-afrikai-amerikai SABMiller sör- és üdítőital-csoport 1,796 milliárd dolláros adózott eredményt jelentett a márciussal zárult üzleti évéről.
A teljes adó előtti eredmény, 2,804 milliárd dollár, 14
százalékkal haladta meg az előző évi 2,453 milliárdot. A szélesebb üzemi
eredmény (EBITA) 22 százalékkal 3,591 milliárd dollárra nőtt 2,941 milliárdról.
A bevétel szintén 22 százalékkal 18,62 milliárd dollárra gyarapodott 15,307
milliárdról. A söreladás mennyiségben 23 százalékkal növekedett, 216 millió
hektoliterre. A szerves – vagyis azonos csoportösszetételre számított –
növekedés 10 százalékos volt, a többit főleg a korábbi dél-amerikai
terjeszkedés hozta.
Magyarországon a SABMilleré az Arany Ászok, a Dreher Classic
és a Kőbányai Sör márka.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >