20 százalékos nyereségnövekedés a SABMillernél
A dél-afrikai-amerikai SABMiller sör- és üdítőital-csoport 1,796 milliárd dolláros adózott eredményt jelentett a márciussal zárult üzleti évéről.
A teljes adó előtti eredmény, 2,804 milliárd dollár, 14
százalékkal haladta meg az előző évi 2,453 milliárdot. A szélesebb üzemi
eredmény (EBITA) 22 százalékkal 3,591 milliárd dollárra nőtt 2,941 milliárdról.
A bevétel szintén 22 százalékkal 18,62 milliárd dollárra gyarapodott 15,307
milliárdról. A söreladás mennyiségben 23 százalékkal növekedett, 216 millió
hektoliterre. A szerves – vagyis azonos csoportösszetételre számított –
növekedés 10 százalékos volt, a többit főleg a korábbi dél-amerikai
terjeszkedés hozta.
Magyarországon a SABMilleré az Arany Ászok, a Dreher Classic
és a Kőbányai Sör márka.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >