20 százalékos fizetésemelés jön az EcoFamily kiskereskedelmi láncnál
Infláció feletti, 20%-os béremelést hajtott végre a magyar tulajdonú EcoFamily kiskereskedelmi lánc.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/03/pexels-magda-ehlers-1339865.jpg)
Műszakvezetőként akár bruttó 587 ezer forintos fizetési csomagot is elérhetnek a munkavállalók
2023 januárjában a teljes hálózatára vonatkozóan, pozíciótól függetlenül átlagosan 20%-os bérfejlesztést valósított meg 100%-ban magyar tulajdonú, jövőre 20 éves EcoFamily kiskereskedelmi bolthálózat, amely egyébként közel 1300 főnek biztosít munkát. A társaság közleménye szerint ez az emelés a hivatalos inflációs értéket és a piaci társak által eddig bejelentett emeléseket is jelentősen meghaladja – írja a Portfolio.
Ez azt jelenti, hogy minden juttatást összegezve egy eladó-pénztáros akár bruttó 495 ezer forintos havi jövedelemmel is számolhat az EcoFamily-nél. Raktárosként bruttó 490, biztonsági őrként bruttó 527, míg műszakvezetőként akár bruttó 587 ezer forintos fizetési csomagot is elérhetnek a munkavállalók.
A havi bér és béren kívüli juttatásokon kívül a társaság 13. havi fizetést is biztosít, ezen kívül a munkába járáshoz a törvény szerinti maximális díjazással térítik meg a távolsági bérletet, valamint az autóval történő bejárást 30 forint/km összeggel támogatják. Továbbá kedvezményes bankszámla és mobiltelefon csomagot is választhatnak a munkavállalóik.
Kapcsolódó cikkeink
A váratlanul alacsony júniusi infláció meglepte az elemzőket
A héten megjelent magyar inflációs adat kellemes meglepetést okozott: a…
Tovább olvasom >Az élelmiszerárak gyorsuló ütemben emelkedtek Németországban
Lassult a németországi infláció júniusban a szövetségi statisztikai hivatal, a…
Tovább olvasom >Az élelmiszerek 1,1 százalékkal drágultak Romániában
Júniusban 4,9 százalékra csökkent az éves infláció Romániában – közölte…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >