20%-kal növelte forgalmát az Action 2024 első kilenc hónapjában
Európa egyik vezető non-food diszkontlánca, az Action 2024 első kilenc hónapjában 20,9%-kal, 9,6 milliárd euróra növelte nettó árbevételét tizenkét európai piacán.
Az árbevétel növekedésében jelentős szerepet játszott a vásárlószám növekedése, az, hogy a vállalat 4.000 termék árát csökkentette, valamint 189 új üzletet nyitott, ami révén üzleteinek száma 2.755-re emelkedett. A vállalat az idei évre vonatkozóan összesen 350 új üzlettel számol, ami 20-szal több, mint az eredeti célkitűzés.
Az Action különösen erőteljes bővülést mutat Dél-Európában. Olaszországban szeptember végén nyitotta meg 100. üzletét Nolában, Nápoly közelében, míg hálózata Spanyolországban október közepére már 50 üzletet foglalt magában. Portugáliában, ahol idén februárban indult, már hét üzlettel rendelkezik.
A kereskedő a spanyolországi Illescasban, Madrid mellett nyitotta meg első disztribúciós központját, amely a spanyol és portugál piacokat szolgálja ki. Az Action az elkövetkező két évben több mint öt új elosztóközpontöt kíván Európában fejleszteni.
Az alkalmazottak száma is jelentősen nőtt: az első kilenc hónapban 5.461 új munkavállaló csatlakozott a vállalathoz, így a vállalat már összesen 74.501 főt foglalkoztat.
Lebensmittelpraxis
Kapcsolódó cikkeink
Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Megnyitotta 3000. európai üzletét az Action Olaszországban
Mérföldkőhöz érkezett az európai non-food diszkontlánc, az Action: megnyitotta 3000.…
Tovább olvasom >Közép-Európa a non-food diszkontok célkeresztjében
Az Action, a Woolworth és a Tedi Közép- és Délkelet-Európában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >