20%-kal növelte forgalmát az Action 2024 első kilenc hónapjában

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 11. 21. 09:14

Európa egyik vezető non-food diszkontlánca, az Action 2024 első kilenc hónapjában 20,9%-kal, 9,6 milliárd euróra növelte nettó árbevételét tizenkét európai piacán.

Az árbevétel növekedésében jelentős szerepet játszott a vásárlószám növekedése, az, hogy a vállalat 4.000 termék árát csökkentette, valamint 189 új üzletet nyitott, ami révén üzleteinek száma 2.755-re emelkedett. A vállalat az idei évre vonatkozóan összesen 350 új üzlettel számol, ami 20-szal több, mint az eredeti célkitűzés.

Az Action különösen erőteljes bővülést mutat Dél-Európában. Olaszországban szeptember végén nyitotta meg 100. üzletét Nolában, Nápoly közelében, míg hálózata Spanyolországban október közepére már 50 üzletet foglalt magában. Portugáliában, ahol idén februárban indult, már hét üzlettel rendelkezik.

A kereskedő a spanyolországi Illescasban, Madrid mellett nyitotta meg első disztribúciós központját, amely a spanyol és portugál piacokat szolgálja ki. Az Action az elkövetkező két évben több mint öt új elosztóközpontöt kíván Európában fejleszteni.

Az alkalmazottak száma is jelentősen nőtt: az első kilenc hónapban 5.461 új munkavállaló csatlakozott a vállalathoz, így a vállalat már összesen 74.501 főt foglalkoztat.

Lebensmittelpraxis

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink