20%-kal növelte forgalmát az Action 2024 első kilenc hónapjában
Európa egyik vezető non-food diszkontlánca, az Action 2024 első kilenc hónapjában 20,9%-kal, 9,6 milliárd euróra növelte nettó árbevételét tizenkét európai piacán.
Az árbevétel növekedésében jelentős szerepet játszott a vásárlószám növekedése, az, hogy a vállalat 4.000 termék árát csökkentette, valamint 189 új üzletet nyitott, ami révén üzleteinek száma 2.755-re emelkedett. A vállalat az idei évre vonatkozóan összesen 350 új üzlettel számol, ami 20-szal több, mint az eredeti célkitűzés.
Az Action különösen erőteljes bővülést mutat Dél-Európában. Olaszországban szeptember végén nyitotta meg 100. üzletét Nolában, Nápoly közelében, míg hálózata Spanyolországban október közepére már 50 üzletet foglalt magában. Portugáliában, ahol idén februárban indult, már hét üzlettel rendelkezik.
A kereskedő a spanyolországi Illescasban, Madrid mellett nyitotta meg első disztribúciós központját, amely a spanyol és portugál piacokat szolgálja ki. Az Action az elkövetkező két évben több mint öt új elosztóközpontöt kíván Európában fejleszteni.
Az alkalmazottak száma is jelentősen nőtt: az első kilenc hónapban 5.461 új munkavállaló csatlakozott a vállalathoz, így a vállalat már összesen 74.501 főt foglalkoztat.
Lebensmittelpraxis
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >A Shein európai egységének árbevétele elérte a mintegy 7,7 milliárd eurót
A Shein divatplatform tavaly 7,68 milliárd eurós bevételt generált Európában,…
Tovább olvasom >Európában a határon átnyúló értékesítés 69%-a a piacterekről származik
A 2023/2024-es pénzügyi évben az határokon átnyúló online piac Európában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >