20-23%-kal csökkenti a trappista sajtok árait az ALDI
Az ALDI Magyarország folytatja az alapvető élelmiszerek körében a tartós és jelentős árcsökkentést. A mai naptól az áruházlánc terméktől függően 20-23%-kal alacsonyabb áron kínálja magyar beszerzésű trappista sajtjait.
A nemzetközi és a magyar tejpiaci helyzetnek köszönhetően február elején az ALDI jelentős mértékben, 20%-kal csökkentette legnépszerűbb, legkeresettebb vajtermékei árát. Az áruházlánc további tejtermék esetében ért el alacsonyabb beszerzési árakat, az így keletkező árelőnyt ismét továbbadja a fogyasztóknak. A vállalat március 1-jétől jelentősen és tartósan olcsóbb áron kínálja a legkedveltebb, hagyományos és laktózmentes kivitelű trappista sajtjait.
Az 1 kg-os Tolle Trappista sajt közel 21%-kal lesz olcsóbb, 4790 forint helyett 3790 forint lesz az ára. Az ALDI saját márkás Kokárdás Trappista sajt ára több mint 23%-kal csökken, és a mai naptól 3890 forint helyett 2990 forintba kerül. A 700 grammos ALDI saját márkás Milfina Trappista sajt árcsökkenése több mint 21%, így 3299 forint helyett 2599 forintba kerül. Ugyanennek a sajtnak a laktózmentes változata is közel 21%-kal lesz olcsóbb: 3790 forint helyett 2999 forintot kell érte fizetni. Az ALDI saját márkás, 400 grammos kiszerelésű Milfina Darabolt sajtok ára 20%-kal, 1999 forintról 1599 forintra csökken. Ez az öt termék adja az ALDI trappistasajt-forgalmának háromnegyedét.
„A vaj után a trappista sajt esetében is a piacon elsőként reagálunk, és azonnal továbbadjuk a fogyasztóknak azt a jelentős árelőnyt, amit elértünk a beszerzési piacon, így még több megtakarítást biztosítunk a magyar családok számára. Vásárlóink biztosak lehetnek benne, hogy nálunk mindig a legjobb ár-érték arányt kapják, bármelyik termékről is legyen szó. Az ALDI már 2021 óta kizárólag magyar trappista sajtot kínál polcain, így akik nálunk vásárolnak trappista sajtot, a magyar tejtermelőket és feldolgozókat támogatják”
– mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
WHO: 50 százalékos drágulást sürgetnek a dohány, az alkohol és a cukros üdítők esetében
A következő tíz évben legalább 50 százalékkal kellene növelni a…
Tovább olvasom >Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban
Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban az S&P Global…
Tovább olvasom >Így változnak a gyógyszerárak: árkorlátozást vezetett be a kormány
Július 1-jétől életbe lépett a Nemzetgazdasági Minisztérium gyógyszerekre vonatkozó árkorlátozása,…
Tovább olvasom >