20-23%-kal csökkenti a trappista sajtok árait az ALDI
Az ALDI Magyarország folytatja az alapvető élelmiszerek körében a tartós és jelentős árcsökkentést. A mai naptól az áruházlánc terméktől függően 20-23%-kal alacsonyabb áron kínálja magyar beszerzésű trappista sajtjait.
A nemzetközi és a magyar tejpiaci helyzetnek köszönhetően február elején az ALDI jelentős mértékben, 20%-kal csökkentette legnépszerűbb, legkeresettebb vajtermékei árát. Az áruházlánc további tejtermék esetében ért el alacsonyabb beszerzési árakat, az így keletkező árelőnyt ismét továbbadja a fogyasztóknak. A vállalat március 1-jétől jelentősen és tartósan olcsóbb áron kínálja a legkedveltebb, hagyományos és laktózmentes kivitelű trappista sajtjait.
Az 1 kg-os Tolle Trappista sajt közel 21%-kal lesz olcsóbb, 4790 forint helyett 3790 forint lesz az ára. Az ALDI saját márkás Kokárdás Trappista sajt ára több mint 23%-kal csökken, és a mai naptól 3890 forint helyett 2990 forintba kerül. A 700 grammos ALDI saját márkás Milfina Trappista sajt árcsökkenése több mint 21%, így 3299 forint helyett 2599 forintba kerül. Ugyanennek a sajtnak a laktózmentes változata is közel 21%-kal lesz olcsóbb: 3790 forint helyett 2999 forintot kell érte fizetni. Az ALDI saját márkás, 400 grammos kiszerelésű Milfina Darabolt sajtok ára 20%-kal, 1999 forintról 1599 forintra csökken. Ez az öt termék adja az ALDI trappistasajt-forgalmának háromnegyedét.
„A vaj után a trappista sajt esetében is a piacon elsőként reagálunk, és azonnal továbbadjuk a fogyasztóknak azt a jelentős árelőnyt, amit elértünk a beszerzési piacon, így még több megtakarítást biztosítunk a magyar családok számára. Vásárlóink biztosak lehetnek benne, hogy nálunk mindig a legjobb ár-érték arányt kapják, bármelyik termékről is legyen szó. Az ALDI már 2021 óta kizárólag magyar trappista sajtot kínál polcain, így akik nálunk vásárolnak trappista sajtot, a magyar tejtermelőket és feldolgozókat támogatják”
– mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Jelentős árcsökkentésbe kezd a PENNY – közel 170 háztartási termék ára mérséklődik
Május 30-tól újabb, nagyszabású árcsökkentést indított a PENNY Magyarország, amely…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra…
Tovább olvasom >