2 hétig ingyen szállít házhoz a Tesco
A Tesco február 15. és 29. között ingyenes kiszállítást kínál a Tesco Otthonról felületén keresztül leadott rendelésekre. Az áruházlánc akciója a házhoz szállított és a személyesen átvett termékekre is vonatkozik. A Clubcard- és bombaáras, valamint árgaranciás termékek kínálata mellett a Tesco közleményében kiemelte, ezzel a promócióval is segíteni kívánja a vásárlókat a költségek optimalizálásában, az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül a legnagyobb lefedettséget nyújtva az országban.
A Tesco Otthonról szolgáltatás tavaly ünnepelte 10. születésnapját. Az online rendelés és házhoz szállítás lehetősége ma már több mint 870 település 2,7 millió otthona számára érhető el. A Tesco 10 ezer forint feletti kosárérték esetén most két hétig ingyenessé teszi számukra a kiszállítást, alacsonyabb rendelési érték esetén pedig mindössze 750 forintos díjat számol fel. Az akció a 2024. február 15. és 29. között leadott és kiszállított rendelésekre vonatkozik.
A Tesco munkatársai a rendelési tételeket összekészítő áruházakból egészen az otthonok ajtajáig viszik az online, hipermarket árakon vásárolt termékeket a kiválasztott, akár egyórás időintervallumban. Ha azonban valaki nem szeretne otthonra rendelni, az Átvételi Pontok egyikére is kérheti az összekészített csomagot, akár a szállítási területen kívül is.
Aki esetleg február utolsó napján kapna észbe, és nem szeretné elszalasztani az ingyenes házhozszállítási lehetőséget, Aznapi Kiszállítással még kihasználhatja az akció nyújtotta előnyöket. Ilyen esetben reggel 9 óráig leadott rendelés esetén legkorábban a 14 órától elérhető szabad idősávokra kérhető a kiszállítás, míg 13 óráig elküldött bevásárlás esetén a legkorábbi szabad idősávok a 18 és 22 óra közöttiek lehetnek.
„Munkatársaink mára szerte az országban 33 áruházunkban készítik össze az online rendeléseket ugyanolyan gondossággal válogatva az árucikkeket, mint ha vásárlóink maguk pakolnának be a kosarukba. A Tesco Otthonról webes, illetve mobilapplikáció felületén több mint 12 ezer termék közül lehet választani friss élelmiszertől a kisállat-felszerelésekig, s mindezt hipermarket árakon tehetjük meg.”
– mondta Martin Coulam, a Tesco Magyarország működési igazgatója.
„Ha pedig ez sem lenne elég, számos egyéb kedvezménnyel segítünk a háztartási költségek beosztásában, beleértve mintegy 600 árgaranciás, heti mintegy 20 bombaáras és rengeteg Clubcard-áras termékünket. A Tesco Clubcarddal rendelkezők pedig automatikusan megkapják a rendeléseik után járó pontokat, ha Clubcard-számukat hozzáadják Tesco Online felhasználói fiókjukhoz. Remélem, hogy hamarosan induló akciónkkal még többen tapasztalják meg a kényelmes és olcsó bevásárlás élményét”.
A Tesco Online Club tagjainak a kampányidőszakon kívül sem kell kiszállítási vagy átvételi díjat fizetniük, ráadásul akár 4 héttel előre is rögzíthetik rendelésüket. A Tesco Otthonról szolgáltatás 2013-as indulása óta az áruházlánc több mint 5,5 millió online rendelést teljesített, a legtöbbet a budaörsi, illetve a budapesti Bécsi úti és Megaparkban lévő üzleteiből. A legnépszerűbb rendelési tételek toplistáján szerepel az ásványvíz, a pékáruk, a tej, a banán és az uborka.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >