18 tonna adományt gyűjtöttek össze az Auchan vásárlói a Magyar Vöröskeresztnek
December első két hétvégéjén szervezte idei adománygyűjtését a Magyar Vöröskereszt és az Auchan. A jótékonysági akció során tartós élelmiszerekre, valamint tisztító- és tisztálkodási szerekre volt a legnagyobb szükség, de az ünnepek közeledtével örömmel fogadták az édességeket és a szaloncukrokat is. A gyűjtés során a vásárlók összesen 18 tonna adományt adtak le a gyűjtőpontokon, amelyet a szervezet még az ünnepek előtt eljuttat a rászorulóknak.
Két hétvégén át tartott hazánk legnagyobb humanitárius szervezetének, a Magyar Vöröskeresztnek és az Auchan Magyarországnak a közös jótékonysági gyűjtése, az „Egy csomag szeretet”. Az országos kezdeményezésnek az áruházlánc 24 üzlete adott helyet, és elsősorban tartós élelmiszereket vártak, valamint általános tisztító- és tisztálkodószereket. A vásárlók tájékozódását szórólapokkal segítették, egyúttal részletes listát kaptak arról, mire van a legnagyobb szükség.
Nem csupán a helyszínen, de akár online is lehetett adományozni az “Adomány” vagy a “Vöröskereszt” néven megtalálható egységcsomag megvásárlásával, amelynek értéke 3999 forint volt, és többféle száraztésztát, étolajat, lisztet, cukrot és gyümölcsteát tartalmazott.
Az összegyűlt 18 tonna adományból 15 tonnát a tartós élelmiszer tette ki, a maradék 3 tonnát pedig az édesség, illetve tisztító- és tisztálkodószerek. Az ezekből készült, szakszerűen összeállított segélycsomagokat még az ünnepek előtt elviszi a nélkülözőknek az országos hálózattal rendelkező Magyar Vöröskereszt.
„Hálásak vagyunk az Auchannak, hogy helyet adott a gyűjtésnek, és köszönjük a vásárlóik nagylelkűségét! A 18 tonna adományból összesen 4700 csomagot állítottak össze a Magyar Vöröskereszt munkatársai a szükségleteknek megfelelően. Ezek jelentős részét célba juttatjuk még a hétvégi ünnep előtt. 9 megyében és a fővárosban tudunk ebből a mennyiségből segíteni, főleg a nehéz helyzetben lévő családoknak, magányosan élő, idős embereknek és a mélyszegénységben élőknek”
– számolt be az eredményekről Kardos István, a Magyar Vöröskereszt főigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Közel százezer forintot költöttünk élelmiszerre az ünnepi időszakban
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >Bank360: Költekezés helyett inkább spórolt a lakosság karácsony előtt
Az ünnepek előtt még szépen híztak a lakossági bankszámlák és…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >