120.000 euro értékben támogatja a METRO a HORECA szektor start up-jait
A METRO annak érdekében, hogy a nemzetközi HORECA start up-ok a szektor digitalizálását elősegítsék, 120.000 euro-t és a METRO szakértői hálózatát ajánlja fel 10 kiválasztott cég számára. A program folytatása lesz a HORECA szektor digitális megoldásait segítő, a világon eddig egyedülálló programjának, amely szeptemberben kezdődik Berlinben. Jelentkezni 2016. június 20-áig lehet a www.metroaccelerator.com honlapon.
A METRO Accelerator programját immár második alkalommal hirdeti meg startup-ok számára azzal a céllal, hogy lökést adjon az induló vendéglátó ipari vállalkozások számára. Horváth Imre a METRO Kereskedelmi Kft. ügyvezetője elmondta: „Egyre nagyobb számban fordulnak hozzánk induló üzleti vállalkozások új digitális elképzelésekkel. A METRO Accelerator működtetésével gyors és hatékony segítséget szeretnénk nyújtani a számukra a szakembereink nemzetközi szintű értékesítési és élelmiszeripari tapasztalataival, illetve azzal, hogy hozzáférést biztosítunk számukra egy olyan ügyfél–adatbázishoz és kontaktlistához a vendéglátóipar területén, amelyre startup-ok szinte sehol sem tehetnek szert.„
2016. június 20-ig az érdeklődő vállalkozások a www.metroaccelerator.com oldalon adhatják le a jelentkezésüket angol nyelven egy kérdőív kitöltésével. Befektetőkből és mentorokból álló szakértők választják majd ki a 10 legígéretesebb startup vállalkozást a Berlinben, szeptember 12-én induló programra. Több mint 100 főből áll majd az a nemzetközi csapat, akik mentorokként segítik a vállalkozásokat 3 hónapon keresztül, hogy 2016 decemberében az ún. Demo Day alkalmával az induló vállalkozások bemutathassák a saját cégüket a befektetők és iparági vezetők és a szélesebb közönség számára.
„A cél az, hogy innovatív vállalkozásokat karoljunk fel a programmal, hogy az éttermek, hotelek és az egész vendéglátóipar számára hozzáadott értéket jelentsenek. Lehetnek ezek a megoldások akár új applikációk, amelyek a vásárlók, vendégek elkötelezettségét növelik, az üzleti folyamatokat optimalizálják, vagy új szolgáltatásokat nyújtanak digitalizált formában. Lényeges, hogy a csapat a három hónapos program során Berlinben elérhető legyen, és a teljes programot angol nyelven követni tudja – mondta el Horváth Imre.
Kapcsolódó cikkeink
Hagyományos eljárással készült egyedi tételek a METRO Év Borai
A METRO Év Bora címet a nagykereskedelem minden évben egy…
Tovább olvasom >Csak a mentes
Februárban ismét a METRO Gasztroakadémia adott otthont az idén 6. alkalommal…
Tovább olvasom >Zöld gasztronómia – Mi lehet a fenntartható siker receptje?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállításon, az MMSZ HoReCa és Event…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >