120.000 euro értékben támogatja a METRO a HORECA szektor start up-jait
A METRO annak érdekében, hogy a nemzetközi HORECA start up-ok a szektor digitalizálását elősegítsék, 120.000 euro-t és a METRO szakértői hálózatát ajánlja fel 10 kiválasztott cég számára. A program folytatása lesz a HORECA szektor digitális megoldásait segítő, a világon eddig egyedülálló programjának, amely szeptemberben kezdődik Berlinben. Jelentkezni 2016. június 20-áig lehet a www.metroaccelerator.com honlapon.
A METRO Accelerator programját immár második alkalommal hirdeti meg startup-ok számára azzal a céllal, hogy lökést adjon az induló vendéglátó ipari vállalkozások számára. Horváth Imre a METRO Kereskedelmi Kft. ügyvezetője elmondta: „Egyre nagyobb számban fordulnak hozzánk induló üzleti vállalkozások új digitális elképzelésekkel. A METRO Accelerator működtetésével gyors és hatékony segítséget szeretnénk nyújtani a számukra a szakembereink nemzetközi szintű értékesítési és élelmiszeripari tapasztalataival, illetve azzal, hogy hozzáférést biztosítunk számukra egy olyan ügyfél–adatbázishoz és kontaktlistához a vendéglátóipar területén, amelyre startup-ok szinte sehol sem tehetnek szert.„
2016. június 20-ig az érdeklődő vállalkozások a www.metroaccelerator.com oldalon adhatják le a jelentkezésüket angol nyelven egy kérdőív kitöltésével. Befektetőkből és mentorokból álló szakértők választják majd ki a 10 legígéretesebb startup vállalkozást a Berlinben, szeptember 12-én induló programra. Több mint 100 főből áll majd az a nemzetközi csapat, akik mentorokként segítik a vállalkozásokat 3 hónapon keresztül, hogy 2016 decemberében az ún. Demo Day alkalmával az induló vállalkozások bemutathassák a saját cégüket a befektetők és iparági vezetők és a szélesebb közönség számára.
„A cél az, hogy innovatív vállalkozásokat karoljunk fel a programmal, hogy az éttermek, hotelek és az egész vendéglátóipar számára hozzáadott értéket jelentsenek. Lehetnek ezek a megoldások akár új applikációk, amelyek a vásárlók, vendégek elkötelezettségét növelik, az üzleti folyamatokat optimalizálják, vagy új szolgáltatásokat nyújtanak digitalizált formában. Lényeges, hogy a csapat a három hónapos program során Berlinben elérhető legyen, és a teljes programot angol nyelven követni tudja – mondta el Horváth Imre.
Kapcsolódó cikkeink
Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >