120.000 euro értékben támogatja a METRO a HORECA szektor start up-jait
A METRO annak érdekében, hogy a nemzetközi HORECA start up-ok a szektor digitalizálását elősegítsék, 120.000 euro-t és a METRO szakértői hálózatát ajánlja fel 10 kiválasztott cég számára. A program folytatása lesz a HORECA szektor digitális megoldásait segítő, a világon eddig egyedülálló programjának, amely szeptemberben kezdődik Berlinben. Jelentkezni 2016. június 20-áig lehet a www.metroaccelerator.com honlapon.
A METRO Accelerator programját immár második alkalommal hirdeti meg startup-ok számára azzal a céllal, hogy lökést adjon az induló vendéglátó ipari vállalkozások számára. Horváth Imre a METRO Kereskedelmi Kft. ügyvezetője elmondta: „Egyre nagyobb számban fordulnak hozzánk induló üzleti vállalkozások új digitális elképzelésekkel. A METRO Accelerator működtetésével gyors és hatékony segítséget szeretnénk nyújtani a számukra a szakembereink nemzetközi szintű értékesítési és élelmiszeripari tapasztalataival, illetve azzal, hogy hozzáférést biztosítunk számukra egy olyan ügyfél–adatbázishoz és kontaktlistához a vendéglátóipar területén, amelyre startup-ok szinte sehol sem tehetnek szert.„
2016. június 20-ig az érdeklődő vállalkozások a www.metroaccelerator.com oldalon adhatják le a jelentkezésüket angol nyelven egy kérdőív kitöltésével. Befektetőkből és mentorokból álló szakértők választják majd ki a 10 legígéretesebb startup vállalkozást a Berlinben, szeptember 12-én induló programra. Több mint 100 főből áll majd az a nemzetközi csapat, akik mentorokként segítik a vállalkozásokat 3 hónapon keresztül, hogy 2016 decemberében az ún. Demo Day alkalmával az induló vállalkozások bemutathassák a saját cégüket a befektetők és iparági vezetők és a szélesebb közönség számára.
„A cél az, hogy innovatív vállalkozásokat karoljunk fel a programmal, hogy az éttermek, hotelek és az egész vendéglátóipar számára hozzáadott értéket jelentsenek. Lehetnek ezek a megoldások akár új applikációk, amelyek a vásárlók, vendégek elkötelezettségét növelik, az üzleti folyamatokat optimalizálják, vagy új szolgáltatásokat nyújtanak digitalizált formában. Lényeges, hogy a csapat a három hónapos program során Berlinben elérhető legyen, és a teljes programot angol nyelven követni tudja – mondta el Horváth Imre.
Kapcsolódó cikkeink
A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Olaszországban és Spanyolországban is terjeszkedik a Metro
Stratégiai partnerségre lépett a Metro Italia az olasz Multicedi nagykereskedővel,…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >