120.000 euro értékben támogatja a METRO a HORECA szektor start up-jait
A METRO annak érdekében, hogy a nemzetközi HORECA start up-ok a szektor digitalizálását elősegítsék, 120.000 euro-t és a METRO szakértői hálózatát ajánlja fel 10 kiválasztott cég számára. A program folytatása lesz a HORECA szektor digitális megoldásait segítő, a világon eddig egyedülálló programjának, amely szeptemberben kezdődik Berlinben. Jelentkezni 2016. június 20-áig lehet a www.metroaccelerator.com honlapon.
A METRO Accelerator programját immár második alkalommal hirdeti meg startup-ok számára azzal a céllal, hogy lökést adjon az induló vendéglátó ipari vállalkozások számára. Horváth Imre a METRO Kereskedelmi Kft. ügyvezetője elmondta: „Egyre nagyobb számban fordulnak hozzánk induló üzleti vállalkozások új digitális elképzelésekkel. A METRO Accelerator működtetésével gyors és hatékony segítséget szeretnénk nyújtani a számukra a szakembereink nemzetközi szintű értékesítési és élelmiszeripari tapasztalataival, illetve azzal, hogy hozzáférést biztosítunk számukra egy olyan ügyfél–adatbázishoz és kontaktlistához a vendéglátóipar területén, amelyre startup-ok szinte sehol sem tehetnek szert.„
2016. június 20-ig az érdeklődő vállalkozások a www.metroaccelerator.com oldalon adhatják le a jelentkezésüket angol nyelven egy kérdőív kitöltésével. Befektetőkből és mentorokból álló szakértők választják majd ki a 10 legígéretesebb startup vállalkozást a Berlinben, szeptember 12-én induló programra. Több mint 100 főből áll majd az a nemzetközi csapat, akik mentorokként segítik a vállalkozásokat 3 hónapon keresztül, hogy 2016 decemberében az ún. Demo Day alkalmával az induló vállalkozások bemutathassák a saját cégüket a befektetők és iparági vezetők és a szélesebb közönség számára.
„A cél az, hogy innovatív vállalkozásokat karoljunk fel a programmal, hogy az éttermek, hotelek és az egész vendéglátóipar számára hozzáadott értéket jelentsenek. Lehetnek ezek a megoldások akár új applikációk, amelyek a vásárlók, vendégek elkötelezettségét növelik, az üzleti folyamatokat optimalizálják, vagy új szolgáltatásokat nyújtanak digitalizált formában. Lényeges, hogy a csapat a három hónapos program során Berlinben elérhető legyen, és a teljes programot angol nyelven követni tudja – mondta el Horváth Imre.
Kapcsolódó cikkeink
Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >A kígyó éve – Gasztronómiai várakozások
Rejtett lehetőségeket, nagy átalakulásokat, bölcs alkalmazkodást ígér a kínai asztrológia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >Újra vizsgálja a GVH a Wizz Air vállalásait – lejárt a kompenzációs kötelezettség öt éve
Utóvizsgálatot indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Wizz Air Hungary…
Tovább olvasom >