10 milliós bírság a Drogerie Marktnak
A céget két esetben marasztalta el a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megtévesztő hirdetések miatt.
A Rossmann Magyarország után a DM drogériahálózat is
büntetést kapott a „Minőség a legjobb áron" szlogenű kampánya miatt, amely
2006. januártól 2007. februárig zajlott. A jogsértést azért követte el a
társaság, mert nem tudta hitelt érdemlően bizonyítani, hogy a legolcsóbb a
piacon. Egy másik ügyben is elmarasztalták a DM-et: a társaság tavaly
decemberben óriásplakáton és akciós újságban hirdetett „Karácsonyi illatvarázs
a dm-nél! Parfümök 50 százalék kedvezménnyel!" feliratokkal. A hivatal
vizsgálata alapján hat termék korábbi ára 200-500 forinttal alacsonyabb volt az
eredeti árként feltüntetett összegnél, és így erre a hat termékre az 50
százalékos kedvezmény sem érvényesült.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >