10 milliós bírság a Drogerie Marktnak
A céget két esetben marasztalta el a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megtévesztő hirdetések miatt.
A Rossmann Magyarország után a DM drogériahálózat is
büntetést kapott a „Minőség a legjobb áron" szlogenű kampánya miatt, amely
2006. januártól 2007. februárig zajlott. A jogsértést azért követte el a
társaság, mert nem tudta hitelt érdemlően bizonyítani, hogy a legolcsóbb a
piacon. Egy másik ügyben is elmarasztalták a DM-et: a társaság tavaly
decemberben óriásplakáton és akciós újságban hirdetett „Karácsonyi illatvarázs
a dm-nél! Parfümök 50 százalék kedvezménnyel!" feliratokkal. A hivatal
vizsgálata alapján hat termék korábbi ára 200-500 forinttal alacsonyabb volt az
eredeti árként feltüntetett összegnél, és így erre a hat termékre az 50
százalékos kedvezmény sem érvényesült.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >