10 milliós bírság a Drogerie Marktnak
A céget két esetben marasztalta el a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megtévesztő hirdetések miatt.
A Rossmann Magyarország után a DM drogériahálózat is
büntetést kapott a „Minőség a legjobb áron" szlogenű kampánya miatt, amely
2006. januártól 2007. februárig zajlott. A jogsértést azért követte el a
társaság, mert nem tudta hitelt érdemlően bizonyítani, hogy a legolcsóbb a
piacon. Egy másik ügyben is elmarasztalták a DM-et: a társaság tavaly
decemberben óriásplakáton és akciós újságban hirdetett „Karácsonyi illatvarázs
a dm-nél! Parfümök 50 százalék kedvezménnyel!" feliratokkal. A hivatal
vizsgálata alapján hat termék korábbi ára 200-500 forinttal alacsonyabb volt az
eredeti árként feltüntetett összegnél, és így erre a hat termékre az 50
százalékos kedvezmény sem érvényesült.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >