VOSZ: the shopping habits of Hungarians are changing
The spread of online shopping is transforming the purchasing habits of one or two monthly bulk purchases in Hungary over the last 20-25 years – the president of the National Association of Entrepreneurs and Employers (VOSZ) told M1 news channel on Thursday.
Krisán László added that online shopping is growing at double-digit rates each year, while hypermarkets are growing by only 0.5-1 percent annually.
More and more people are choosing smaller, so-called convenience stores, for which personal contact is the primary reason – he pointed out. (MTI)
Related news
21st European Trade Day – A new concept and strengthening of partnership are needed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New milestones of the ENAG project in Baja and Szeged – for the support of female agri-entrepreneurs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Perlusz: a maximum 10 percent minimum wage increase is possible by 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian intermodal traffic is about to change pace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Women make 89% of decisions, yet they feel ignored
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Packaging regulations are getting stricter – competitive advantage or risk?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

