Szentkirályi extends its portfolio with a Flower Garden product line
The market-leading Szentkirályi Group reached 9.6 billion HUF revenue in 2014, which is a nearly 10 percent increase over the previous year. The company’s market share was more than 20 percent in last December in the mineral water category.
The export revenues amounted to 1.4 billion HUF, which was 17 percent more, compared to the base period. The Szentkirályi Group’s pretax profit in 2014 will be approximately 7 percent higher than in 2013. The group also extends its portfolio with a Flower Garden product line which is a unique lemon grass, lemon-lime, pomegranate, melon, lotus and daisy tasted flavored mineral water product family.
Related news
Extreme summer, record heat: this is how chain stores are reacting to the heat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hydrate smartly, sip mindfully!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Veritas premium mineral water
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Margin freeze stirs up emotions in the drugstore market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Haggenmacher brewery reopens after 100 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >IKEA celebrates 40 years of meatball success with falafel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >