Henkel launches worldwide digital upskilling initiative

Sylvie Nicol
corporate senior president of global HR
Henkel
Henkel has launched a digital upskilling initiative for its 53,000 employees around the world. The company is currently analysing the situation by assessing the digital knowledge of its employees. This serves as the basis for new digital training offers – on a new learning platform – that will clearly target future business needs. ‘Digitalisation has a huge impact on our work environment’ – told Sylvie Nicol, corporate senior vice president of global human resources. //
Related news
Farewell to the legendary Fa soap
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Henkel and three of its brands are among Hungary’s leading Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A new animal welfare regulation is being prepared – public consultation has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Own store and webshop for producers in Szentes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Successful first vintage for Colruyt Group
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >