February was a good month in retail trade
In February 2019 like-for-like retail volume sales (combined sales of physical stores, mail order companies and online shops) augmented by 8.4 percent – adjusted for calendar effects – reported the Central Statistical Office (KSH). Food and food-type retail sales increased by 4.8 percent. Non-food sales grew by 10.8 percent. Sales by online shops and mail order companies (these have a 5-percent market share) augmented by 20 percent. Motor fuel volume sales rose 13.8 percent. //
Related news
Lex trappist – lex cucumber
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Onions have become significantly more expensive
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in September, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KPMG surveyed CEOs again this year: Challenges have increased, leaders are more pessimistic than at this time a year ago
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >World Food Day 2025 – FAO turns 80
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lex trappist – lex cucumber
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >