Changes in the in-store world
🎧 Hallgasd a cikket:
Tímea Pesti, managing director of HL Display and the chairwoman of Hungarian POPAI began her presentation by describing the proportion of impulsive purchases in various sales channels in the UK. She also used international examples to explain the latest in-store strategies. Regarding the US, she pointed out that personal service is the present trend. Displays dominate in the UK, with a dynamic growth in the number of digital in-store tools. The value of POS advertising has reached GBP 1.3 billion.
Related news
More related news >
Related news
Signature 40 – the region’s new common language: An interview with founders Márton Nagy and Ádám Vaszary on the new dimension of the Signature Platform in 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Superbrands celebrated again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
