New momentum for Házi Piros Paprika
🎧 Hallgasd a cikket:
An integrated promotional campaign is to be conducted by Házi Piros Paprika Kft. in the summer of 2009 to support the Házi Arany brand. The conventional “buy and win” concept is to be supplemented by a creative idea intended for a more youthful target group. Customers will also be able to send text messages for guaranteed prizes and prizes to be drawn.
Related news
More related news >
Related news
MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >From Maklár to the stars: the journey of space chocolate
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl is organizing an exclusive customer party in one of its Budapest stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >