Carrefour Spain Reformulates Recipes Of Own-Brand Vegetable Drinks
Carrefour Spain has announced that it has reformulated the recipes of vegetable drinks sold under its private-label brand Carrefour Sensation.
The new recipes are suitable for vegans and are enriched with vitamins of non-animal origin and calcium.
The initiative is part of the company’s Act for Food programme aimed at providing healthy food items to consumers at affordable prices.
ESM
Related news
Five microtrends rewriting green claim strategies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mixed Results For Carrefour In Italy And Brazil
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR presents its own brand offering with Roland Sallai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: The population of small settlements is most affected by Lázár’s decree
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: the foreign trade surplus in goods was 578 million euros in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The end of cheap “cheap orders”: customs and taxes await small packages in the US, and soon in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >