Waitrose To Relaunch Essential Waitrose Brand
Upmarket retailer Waitrose & Partners has announced plans to relaunch its private-label brand, Essential Waitrose.
The retailer will add more than 200 new and improved products to the range in various categories including, among others, skincare, yoghurts and frozen ingredients.
The range will offer products that will help customers in choosing healthy and balanced food items.
At least a third of the products in the range will carry a ‘Good Health’ logo which indicates its nutritional benefits, Waitrose added.
ESM
Related news
Waitrose trials AI smart trolleys to keep track of purchases
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Smart Organic acquires the LoveRaw brand
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sainsbury’s partners with Royal Mail to install parcel lockers in stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
NGM: negotiations begin between Alföldi Tej Kft. and the Hungarian State on the acquisition of the dairy company
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Jenő Rácz dreamed up the latest menu for the Hungarian McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Miró Aperitivo Night – the Spanish vermouth is once again setting off on its conquering journey in Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >