Waitrose To Relaunch Essential Waitrose Brand
Upmarket retailer Waitrose & Partners has announced plans to relaunch its private-label brand, Essential Waitrose.
The retailer will add more than 200 new and improved products to the range in various categories including, among others, skincare, yoghurts and frozen ingredients.
The range will offer products that will help customers in choosing healthy and balanced food items.
At least a third of the products in the range will carry a ‘Good Health’ logo which indicates its nutritional benefits, Waitrose added.
ESM
Related news
Waitrose trials AI smart trolleys to keep track of purchases
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Smart Organic acquires the LoveRaw brand
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sainsbury’s partners with Royal Mail to install parcel lockers in stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Challenges of the retail sector: retail has become more crisis-resistant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MediaMarkt welcomes a new leader
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The newest PENNY store opened in downtown Szolnok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
