Morrisons cuts prices on more than 2,000 products
From the end of August Morrisons More Card holders can buy thousands of products at significantly lower prices. The retailer is adding more than 70 items to the range of products whose prices have been aligned with those of Aldi and Lidl since February. Morrisons will also continue its Low Everyday Price campaign, in which it sells products that customers like at permanently low prices.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/10
//
Related news
HelloFresh is boosting British cooking confidence with new “Skills” recipe boxes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nespresso axes 200 UK jobs amid store shutdowns
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco is building a green logistics centre at London Gateway
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >FAO food price index remained essentially unchanged in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >