Morrisons cuts prices on more than 2,000 products
From the end of August Morrisons More Card holders can buy thousands of products at significantly lower prices. The retailer is adding more than 70 items to the range of products whose prices have been aligned with those of Aldi and Lidl since February. Morrisons will also continue its Low Everyday Price campaign, in which it sells products that customers like at permanently low prices.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/10
//
Related news
Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Heineken’s Strongbow becomes first major alcohol brand to add NaviLens technology to packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >HelloFresh is boosting British cooking confidence with new “Skills” recipe boxes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: the gross average salary was 693,700 forints, 9.0 percent higher than a year earlier.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The state banned the purchase of Alföldi Tej
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Corn market: weak harvest, growing uncertainty, shifting imports
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >