Morrisons cuts prices on more than 2,000 products
From the end of August Morrisons More Card holders can buy thousands of products at significantly lower prices. The retailer is adding more than 70 items to the range of products whose prices have been aligned with those of Aldi and Lidl since February. Morrisons will also continue its Low Everyday Price campaign, in which it sells products that customers like at permanently low prices.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/10
//
Related news
Aldi launches ‘lickable’ wrapping paper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Morrisons tests Instacart’s smart shopping cart
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Magnum Ice Cream Company invests in UK as part of supply-chain changes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
AI Readiness Index 2025: we are more prepared now
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >No promotions, no shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi launches ‘lickable’ wrapping paper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
