The series of conferences presenting the Central European regions reached a new stage
The Hungarian National Trading House (MNKH) organized the “Foreign Market Opportunities in the Central European Region” series of conferences for the third time.
At the conference – realized via the co-operation of the MNKH, the county chambers and the Enterprise Europe Network (EEN) – the participants could learn about the Romanian, Slovak, Serbian and Croatian business environment. Following the presentations, the companies could take part in personal counseling and B2B meetings at event’s venues in Budapest, Kecskemét and Szeged.
Related news
SPAR Dubai’s chocolate-flavored ice cream has become the latest Hungarian export product
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Rising prices, declining exports – the Hungarian poultry sector shows a mixed picture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dependence on the American market can pose a serious competitive disadvantage in exports
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SAP: A big leap in PwC’s enterprise resource planning
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Adidas revenue up 3 percent in third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

