Nestlé unveils new global cuisine brands
Nestlé has launched two new international gastronomy brands in the US, Mings and Tapatío. The Mings brand was created by American chef Ming Tsai, with decades of culinary experience and a fusion of Eastern and Western flavours. Mexican chefs and a family-owned hot sauce brand helped to create the Tapatío brand. With the introduction of Mings and Tapatío into Nestlé’s frozen food range, the company is offering the bold flavours consumers crave. The company sees growing demand for international cuisine by Generation Z.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/11
Related news
Amazon tests delivery in half hour or less
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mondelez adds US to markets for zero-sugar Oreos
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola changes CEO: COO takes the lead
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The HORECA sector joins forces with Alimentaria+Hostelco to mark the future of hospitality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Challenges of the retail sector: retail has become more crisis-resistant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to avoid the hassles of online shopping?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
