Auchan Unveils New Private Label Skincare Products
Auchan Retail has launched new skincare products under its hygiene and beauty brand, Cosmia.
According to a recent study, 54% of French women expressed fears about the formulae of cosmetic products.
Cosmia offers natural and transparent products to allay these doubts.
The new products come in plastic-free packaging with FSC-certified cardboard from sustainably managed resources, and are 100% recyclable.
ESM
Related news
The Body Shop, an international cosmetics company, and TOURMIX, a Hungarian green logistics startup, enter into a strategic partnership
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cosmetics top the list of dangerous non-food products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >L’Oreal shares are performing surprisingly well
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Industrial production is still declining in Hungary, but is already increasing in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cautious optimism among Hungarian SMEs – the third quarter report of the VOSZ Barometer 2025 has been published
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food inflation accelerated in Germany in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >