Auchan Unveils New Private Label Skincare Products
Auchan Retail has launched new skincare products under its hygiene and beauty brand, Cosmia.
According to a recent study, 54% of French women expressed fears about the formulae of cosmetic products.
Cosmia offers natural and transparent products to allay these doubts.
The new products come in plastic-free packaging with FSC-certified cardboard from sustainably managed resources, and are 100% recyclable.
ESM
Related news
The Body Shop, an international cosmetics company, and TOURMIX, a Hungarian green logistics startup, enter into a strategic partnership
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cosmetics top the list of dangerous non-food products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >L’Oreal shares are performing surprisingly well
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
More and more domestic SMEs are turning to the possibility of exporting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wolt Market is moving to a new location in Debrecen – the range may almost double
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We mostly use AI in the workplace for information retrieval
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >