Intermarché Portugal Introduces PorSi Private Label Brand
Intermarché Portugal has launched PorSi, a new, exclusive private label brand.
The hypermarket chain is investing €6 million in the new brand, comprising more than 1,000 SKUs, with both food and non-food items.
By the end of 2019, the number of product references available under the range will be 1,000, rising to 2,000 in 2020 and 3,000 the following year.
The retailer has launched a cross-platform promotional campaign (TV, radio, outdoor and digital) to promote the PorSi brand.
Related news
Auchan To Operate French Supermarkets Under Intermarché And Netto Banners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Picnic joins forces with Intermarché in France
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mercadona Becomes Fourth Largest Retailer In Portugal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Signature 40 – the region’s new common language: An interview with founders Márton Nagy and Ádám Vaszary on the new dimension of the Signature Platform in 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Superbrands celebrated again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
