Morrisons to boost customer loyalty with new partnership
Morrisons has teamed up with market research company IRI to help improve customer loyalty.
The analytics firm will help the Big 4 grocer to better understand customers, predict analytics and personalise marketing towards its More loyalty cardholders.
The More card has already helped Morrisons offer personalised rewards for its members.
Customers receive a £5 voucher for every 5000 points they collect on the card.
Morrisons is continually searching for ways to attract customers.
As the war on plastic grows, Morrisons is scrapping plastic bags from loose fruit & veg sections, and one of the UK’s most environmentally responsible retailers.
Related news
Morrisons tests Instacart’s smart shopping cart
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Morrisons launches ‘Morrisons Now’ for one-hour grocery delivery
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Oatly Is Launching A Ready-To-Drink Matcha Latte Oat Milk This Summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Superbrands celebrated again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In a luxurious environment, with unlimited tasting: the 9th Indoor Beer Festival is coming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
