Lidl introduces new mark for tomatoes
Lidl introduces a new marking system in its stores from mid-July. The method is ranking tomatoes according to their sugar content, which makes it easy for customers to find a product that suits their taste.
Tomatoes are enormously popular in Hungary, and Lidl offers an extremely wide range of products for its customers so that everyone can find their favourites. The food chain sold nearly 8,000 tons of tomatoes, which exceeds the previous year’s sales by more than 20 percent.
Related news
Coupon war over pensioner vouchers: Lidl and Aldi both offer extra discounts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >German retailer Lidl sets increasingly high animal welfare standards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in the Czech Republic increased by 2.5 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The banking sector has reached a historic turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >