Lidl introduces new mark for tomatoes
Lidl introduces a new marking system in its stores from mid-July. The method is ranking tomatoes according to their sugar content, which makes it easy for customers to find a product that suits their taste.
Tomatoes are enormously popular in Hungary, and Lidl offers an extremely wide range of products for its customers so that everyone can find their favourites. The food chain sold nearly 8,000 tons of tomatoes, which exceeds the previous year’s sales by more than 20 percent.
Related news
Colruyt rolls out hybrid meat in Belgium
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Hungary received a prestigious professional recognition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl GB To Invest £250m In Price Cuts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Levi Strauss’ quarterly profit jumps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The number of brands represented by AutoWallis has increased to thirty with the addition of Lexus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >