Albert Heijn Adds New Payment Service For Home Deliveries
Dutch retailer Albert Heijn has announced that it has added a new smartphone-based payment service for home deliveries.
The service, which the retailer claims is a first of its kind in the Netherlands, allows users to pay for their online orders through a payment request instead of a PIN.
The delivery person generates a QR code on their payment device, which is scanned by the customer with the Albert Heijn app.
This redirects the customer to his/her bank app for processing the payment. Once the payment is complete, the delivery person gets a notification.
Related news
Albert Heijn uses data to combat food waste
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Plants reimagined
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >University majors that require high admissions scores don’t necessarily lead to the highest-paying positions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The awards for this year’s Value and Quality Grand Prize competition have been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Attractive audience programs await visitors to the 82nd OMÉK
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This year’s Coop Rally ended in Siófok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >