Albert Heijn Adds New Payment Service For Home Deliveries
Dutch retailer Albert Heijn has announced that it has added a new smartphone-based payment service for home deliveries.
The service, which the retailer claims is a first of its kind in the Netherlands, allows users to pay for their online orders through a payment request instead of a PIN.
The delivery person generates a QR code on their payment device, which is scanned by the customer with the Albert Heijn app.
This redirects the customer to his/her bank app for processing the payment. Once the payment is complete, the delivery person gets a notification.
Related news
Albert Heijn app now speaks six languages
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Colruyt rolls out hybrid meat in Belgium
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Plants reimagined
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Companies for the Future Award 2026 application period is now open
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >5. Foodconf: Where participants get a taste of food innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Expanding professional offering: SIRHA Budapest is back!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

