Albert Heijn Adds New Payment Service For Home Deliveries
Dutch retailer Albert Heijn has announced that it has added a new smartphone-based payment service for home deliveries.
The service, which the retailer claims is a first of its kind in the Netherlands, allows users to pay for their online orders through a payment request instead of a PIN.
The delivery person generates a QR code on their payment device, which is scanned by the customer with the Albert Heijn app.
This redirects the customer to his/her bank app for processing the payment. Once the payment is complete, the delivery person gets a notification.
Related news
Colruyt rolls out hybrid meat in Belgium
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Plants reimagined
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OTP Bank helps its customers with a new security feature against transfer fraudsters
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
AgriTech InnoExpo 2025 – where innovation meets nature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Trade Airlines flights have landed – photos and videos
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Large companies and experts join forces for job seekers in Kőbánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
