Alibaba launches new AI-based search engine for SMEs
Alibaba International has unveiled the beta version of its AI-based global b2b search engine for small and medium-sized retailers and customers, called Accio.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/12-2025/01
With Accio the company seeks to give customers access to a bigger group of global suppliers, while also expanding Alibaba’s existing global seller ecosystem. Accio supports natural language searches, so users can use it in an intuitive, conversational way. It is currently available in English, French, Spanish, Portuguese and German. //
Related news
AI strategy: education in focus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Walmart recruits European marketplace sellers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Christmas 2025: we start earlier, spend consciously and choose using AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: retail burdens are hindering the recovery of consumer confidence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales also increased in July, although a decline is visible on a monthly basis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM is satisfied with the increase in retail turnover
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >