Alibaba launches new AI-based search engine for SMEs
Alibaba International has unveiled the beta version of its AI-based global b2b search engine for small and medium-sized retailers and customers, called Accio.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/12-2025/01
With Accio the company seeks to give customers access to a bigger group of global suppliers, while also expanding Alibaba’s existing global seller ecosystem. Accio supports natural language searches, so users can use it in an intuitive, conversational way. It is currently available in English, French, Spanish, Portuguese and German. //
Related news
K&H: credit card in just a minute – a new era in banking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI, unfair trade practices, public signals and HR cartels in the focus of competition authorities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Asda signs landmark AI and cloud deal with Microsoft
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Symbol of Sustainability Awards have been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB Director: The rate of price increases may decrease permanently to the central bank’s tolerance band at the beginning of 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé and Tesco again support the work of the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >