Tourism Agency: the new country brand, is a major competitive advantage for Hungary
The new country brand is a major competitive advantage for Hungary, which was presented at the Tourism Summit 2018 conference – Guller Zoltán, Managing Director of the Hungarian Tourism Agency (MTÜ) told M1 news channel.
He added that, according to their measurements, people are primarily looking for experiences when choosing a destination, while security is the second most important aspect. This is a major advantage for Hungary – he underlined. (MTI)
Related news
Those who visit Tokaj now can have special experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tokaji is the most popular wine region among Hungarians
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Google decides what to eat for dinner, goulash still wins
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A reimagined Christmas classic: Hungarian confectioners tested themselves for the first time in the Bûche de Noël competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Food 2026 – Masters of the Future and the Flavors of Folk Tales on One Stage
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Those who visit Tokaj now can have special experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

