Sales of household chemicals and cosmetics keep growing
In the January-October period of 2014 retail sales of household chemicals and cosmetics represented a value of HUF 270 billion, 6 percent more than in the first ten months of 2013. After many years of decline, volume sales rose 2 percent – reported the Nielsen Retail Index. From the Top 10 products value sales of detergent, diaper, fabric softener, deodorant and toothpaste rose by 7-9 percent. Volume sales of toilet paper, diaper, fabric softener, deodorant and shower gel increased by 4-8 percent.
Related news
The Body Shop, an international cosmetics company, and TOURMIX, a Hungarian green logistics startup, enter into a strategic partnership
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cosmetics top the list of dangerous non-food products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >L’Oreal shares are performing surprisingly well
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
EU tax on ultra-processed foods and alcoholic beverages could come – EU’s first cardiovascular action plan is being prepared
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian food exports open up to the Baltics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Industrial alcohol production: it’s in a lot more than we think
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

