Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > Apple remains the most valuable brand in the world
Apple remains the most valuable brand in the world
🎧 Hallgasd a cikket:
For the eighth consecutive year, Apple has become the world’s most valuable brand in the global rankings of an American consulting firm called Interbrand.
In the “Best Global Brands” global brand ranking of 100 companies, Apple’s brand value is 323 billion, USD 38 percent more than in last year.
Amazon jumped from third place last year to second, with its brand value rising 60 percent to 200.7 billion USD. (MTI)
Related news
Apple is the world’s most valuable brand for the fourth year in a row
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Apple is the most valuable brand in the world for the second year in a row, according to Brand Finance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New CEO at iCentre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in the Czech Republic increased by 2.5 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The banking sector has reached a historic turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >