Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > Apple remains the most valuable brand in the world
Apple remains the most valuable brand in the world
🎧 Hallgasd a cikket:
For the eighth consecutive year, Apple has become the world’s most valuable brand in the global rankings of an American consulting firm called Interbrand.
In the “Best Global Brands” global brand ranking of 100 companies, Apple’s brand value is 323 billion, USD 38 percent more than in last year.
Amazon jumped from third place last year to second, with its brand value rising 60 percent to 200.7 billion USD. (MTI)
Related news
This is how Apple and Google occupy the checkouts of Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Apple is the world’s most valuable brand for the fourth year in a row
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Apple is the most valuable brand in the world for the second year in a row, according to Brand Finance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Artists and pink trucks raise awareness of the fight against breast cancer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vár a Rossmann Ízkuckó – 12 héten át tartó finom meglepetések a hűséges vásárlóknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New Communications Manager at Novartis Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >