Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > Apple remains the most valuable brand in the world
Apple remains the most valuable brand in the world
🎧 Hallgasd a cikket:
For the eighth consecutive year, Apple has become the world’s most valuable brand in the global rankings of an American consulting firm called Interbrand.
In the “Best Global Brands” global brand ranking of 100 companies, Apple’s brand value is 323 billion, USD 38 percent more than in last year.
Amazon jumped from third place last year to second, with its brand value rising 60 percent to 200.7 billion USD. (MTI)
Related news
Apple is the world’s most valuable brand for the fourth year in a row
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Apple is the most valuable brand in the world for the second year in a row, according to Brand Finance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New CEO at iCentre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Rossmann returns home with new accolades from the Retailer of the Year and Symbol of Sustainability competitions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PENNY once again won the Trade Excellence Award for Hungarian Products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Where did 288 million portions of surplus food go in the country?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >