Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > Apple remains the most valuable brand in the world
Apple remains the most valuable brand in the world
🎧 Hallgasd a cikket:
For the eighth consecutive year, Apple has become the world’s most valuable brand in the global rankings of an American consulting firm called Interbrand.
In the “Best Global Brands” global brand ranking of 100 companies, Apple’s brand value is 323 billion, USD 38 percent more than in last year.
Amazon jumped from third place last year to second, with its brand value rising 60 percent to 200.7 billion USD. (MTI)
Related news
Best Global Brands: the most valuable brands in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Apple is the world’s most valuable brand for the 13th year in a row
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Apple and Google occupy the checkouts of Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Christmas shock in commerce: for the first time, we can pay with bank cards in fewer places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most grocery chains will be open until noon on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ORLEN DESPAR stores are open even at Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
