The sales of domestic webshops continued to grow, according to a survey
77 percent of the Hungarian web stores increased their sales last year, and only 4 percent reported a decrease in turnover – the latest survey of WebShop Experts revealed.
According to the communication of the WebShop Experts sent to MTI on Tuesday, the survey, was made with the participation of 467 webshops in June this year.
In the domestic online stores, the value of an average transaction was 23 thousand HUF. 85 percent of the domestic online stores are selling exclusively in Hungary, according to the survey. (MTI)
Related news
How Gen Alpha shops — and what they shop for
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Employees use AI primarily to search for information
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Decarbonisation: 45% of domestic companies have a strategy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Packaging market sitting on a roundabout
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola HBC invests in Northern Ireland bottling line
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Germans demand trustworthy labels, prize those with 3d party endorsement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

