Hundreds of children were introduced into the experience of fruit and vegetable consumption
Frutti and Veggi encouraged hundreds of children and their families to consume fruits and vegetables at the fruit and vegetable festival.
The Campaign for Promoting Vegetables and Fruits organized by the National Chamber of Agriculture (NAK) and Interfel, French fruit and vegetable interprofessional organization – and its mascots (Frutti and Veggi) – also promoted healthy meals at the PlayKID’s Day of Children event.
Related news
NAK: The Facts for Taste campaign is starting a real change
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary’s craft breweries
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >16 rapeseed hybrids tested in GOSZ-VSZT-NAK experiment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Several prominent international speakers at this year’s Marketing Summit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Downtown Beer Festival has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Junior Prima Award Hungarian Awareness and Media Category 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >