Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > The szeretet.éhség campaign collected more than 60 million forints
The szeretet.éhség campaign collected more than 60 million forints
🎧 Hallgasd a cikket:
Tesco was the strategic partner of the Hungarian Interchurch Aid’s Christmas campaign. As part of the szeretet.éhség (‘hungry.for love’) campaign, Tesco customers purchased 242,573 HUF 250 coupons between 13 November and 31 December 2017, collecting HUF 60,643,250 for the charity. //
Tags: szeretet.éhség, Tesco
Related news
Nestlé and Tesco again support the work of the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco’s food rescue heroes reduced the company’s food waste by 73%
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Business sentiment improved slightly in September in the euro area and the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Our food waste has decreased by a third in the last 8 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >International butter prices fall – ALDI immediately cuts prices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >