Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > The szeretet.éhség campaign collected more than 60 million forints
The szeretet.éhség campaign collected more than 60 million forints
🎧 Hallgasd a cikket:
Tesco was the strategic partner of the Hungarian Interchurch Aid’s Christmas campaign. As part of the szeretet.éhség (‘hungry.for love’) campaign, Tesco customers purchased 242,573 HUF 250 coupons between 13 November and 31 December 2017, collecting HUF 60,643,250 for the charity. //
Tags: szeretet.éhség, Tesco
Related news
Applications for Tesco’s program to support the future of local youth and communities have been extended until November 14th.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With 3.1 million QR codes scanned, Tesco Clubcard app ranks among the top 5 most downloaded apps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ: Margin stop is wrong
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Production has started at Magna’s new Vecsés plant – the investment will create hundreds of jobs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Present your innovation at the SIRHA Budapest 2026 exhibition!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian intermodal traffic is about to change pace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


