More products and lower prices from Húsház

Zoltán Péterszegi
managing director
Húsház Hungary
Húsház Hungary Kft. had started a major investment project at the end of 2017: they built a cold storage warehouse. Being able to store more products means they can offer lower prices to partners. Managing director Zoltán Péterszegi revealed that they would continue the development from autumn 2018. Due to the labour force shortage, demand is growing for those products of the company which simplify the work of restaurants, e.g. sliced and chopped meat, sous vide products, etc. Húsház Hungary Kft.’s plans include adding new products to the assortment and becoming more efficient in their operations via better work organisation. //
Related news
Wholesale 2025: growth under margin pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Logistic strength and international expansion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Growth on a changing market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Loyalty reloaded – who is going to win the loyalty war in 2025?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artists and pink trucks raise awareness of the fight against breast cancer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >