More products and lower prices from Húsház

Zoltán Péterszegi
managing director
Húsház Hungary
Húsház Hungary Kft. had started a major investment project at the end of 2017: they built a cold storage warehouse. Being able to store more products means they can offer lower prices to partners. Managing director Zoltán Péterszegi revealed that they would continue the development from autumn 2018. Due to the labour force shortage, demand is growing for those products of the company which simplify the work of restaurants, e.g. sliced and chopped meat, sous vide products, etc. Húsház Hungary Kft.’s plans include adding new products to the assortment and becoming more efficient in their operations via better work organisation. //
Related news
Wholesale 2025: growth under margin pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Logistic strength and international expansion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Growth on a changing market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas shock in commerce: for the first time, we can pay with bank cards in fewer places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Confectionery Manufacturers Association: trends in 2025 and prospects for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most grocery chains will be open until noon on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
